Sasvári Sándor nem csupán Jászai Mari-díjas színész és musical-sztár, de profi lovas is.
Budapesten született, művészcsaládban: édesapja filmrendező, édesanyja sanzonénekesnő volt.
Gyermekként már természetes közegének érezte a zenét és a színházat, és autodidakta módon
kezdett el gitározni, majd kamaszként zenekarokban játszott és a hazai könnyűzenei élet nagy
neveit kísérte. Színészi karrierje a budapesti Rock Színházban indult, ahol nemcsak kiemelkedő
tehetségét, hanem tudatos szakmai alázatát is bizonyította. Az első igazán nagy siker az 1986-os
Jézus Krisztus Szupersztár című előadáshoz kötődik, amelynek főszerepe elmélyítette vallásos
gondolkodását, és spirituális fordulópontot jelentett életében. Neve olyan emlékezetes musical
szerepekkel forrt össze, mint Jean Valjean (A Nyomorultak), az Operaház fantomja vagy Che
(Evita). A kimagasló színpadi jelenlét mellett repertoárja több száz dalból áll, melyeket hazai és
nemzetközi turnékon, valamint saját koncertjein is rendszeresen megszólaltat. Sasvári Sándor
számára a színház és zene mellett a lovak világa is meghatározó életritmust ad: aktív díjugrató
versenyzőként és lovas színházi produkciók létrehozójaként is ismert. 1993 óta Csömörön él
családjával, ahol saját sportegyesületet működtet, lovaskultúra-népszerűsítő eseményeket
szervezve. Bőven lesz hát miről mesélnie a Fábry következő adásában, amelynek Ön is tanúja
lehet, ha október 9-én, csütörtök este, a Dunára kapcsol! Szóbakerül majd az is, hogy miként lett
főszereplő abban a németországi színházban, amely kifejezetten a Nyomorultak című rockopera
számára készült, de zeneszerzői karrieréről is mesél majd, sőt saját szerzeményét is bemutatja a
majd zenekarával a fináléban, amely stílszerűen a „Zenegép” címet viseli. Szerezzen magának
egy kellemes estét és tartson velünk ezen a csütörtök estén!
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.