Kálloy Molnár Péter művészi hosszútávúszó a maga nemében, hiszen örömmel lubickol a különböző műfajokban, így a színművészet, a költészet, nem utolsó sorban pedig a zene hullámaiban is, ráadásul kitartási „versenyző” is hiszen egyes estjei, mint a „Kövek a zsebben”, vagy a „Shakespeare összes röviden - S.Ö.R” már jócskán túl vannak az ötszázadik előadáson is.
Legutóbb a Tündérkert című sorozat ármányokat szövő gonoszaként hívta fel magára a figyelmet, méghozzá oly sikerrel, hogy be is zsebelhette érte a televíziós újságírók a legjobb férfi mellékszereplőnek járó díját.
Azt pedig talán említeni sem kell, mennyire közel áll hozzá a humor, hiszen - páratlan improvizációs készségét latba vetve - megannyi estén át szórakoztatta a tévénézőket a Beugró rögtönzőbajnokaként.
Ezt a képességét most Fábry Sándor vendégeként is bizonyítja majd a soron következő, április 11-i adásban, a Dunán, ahol természetesen a showmester is ringbe száll vele, hogy dadogó tűzoltóként, vagy harsány, megcsalt férjként kerekítsenek közösen életteli, és nem kevésbé szórakoztató történetet egy-egy elképzelt szituációból.
Mindemellett arra is fény derül, hogy miként került hozzá még főiskolai évei alatt Usztics Mátyás legendás Mercedese, és azzal milyen kalandokat élt át évfolyamtársaival Nyugat-Európában, mit tehet egy színinövendék, ha fél évig csak a méreténél jóval nagyobb ruhákban járhat egyetemre, hogyan cserkészte be egy Cyrano előadás után Jean-Paul Belmondot, és miként töltött el egy fél esztendőt az egyik londoni színiiskolában külföldről integrált vendégdiákként.
Szerezzen magának egy jó estét, és tartson velünk csütörtök este, a Dunán, higgye el, biztosan nem fogja megbánni!
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.