Szabó Balázs a Püspökladány közelében található Tetétlenben nőtt fel. Gyermekkora óta zenél, szülei otthonában mindennapos volt a muzsika, az ének és a tánc.
Zenei tanulmányait a tetétleni zeneiskolában kezdte, ahol zongorázni tanult. Gitározni kezdett, majd hegedülni. Ütőhangszereken, kobozon, kavalon és furulyán is megtanult játszani. Koncertjeire jellemző, hogy sűrűn váltogatja hangszereit: hol gitáron, hol hegedűn, hol kavalon játszik az éneklés mellett. Korán kötődni kezdett a népzenéhez is, első népzenei élményeit falusi lakodalmakban szerezte.
A középiskolát a Debreceni Református Kollégiumban végezte. Előbb leszerződtették a debreceni Vojtina Bábszínházhoz, amelynek három évig volt a tagja, majd Kecskeméten volt társulati tag a Ciróka Bábszínházban. Pécsett a Bóbita Bábszínházban is dolgozott.
Első lemezét, amely Faludy György erotikus verseire épült, egy színész kollégájával készítette el, s a Testek vonzásában címet kapta. 2005-ben, Kecskeméten megismerkedett Kőházy „FankaDeli” Ferenccel, akivel röviddel ezután megalapították a Suhancos nevű magyar underground zenekart. Két albumot készítettek: a 2007-es Üzenetrögzítő és a 2009-es Jól tévedni ember dolog címűt, de Szabó Balázs időközben ül.dög.élek címmel elkészített egy szólólemezt is. 2009-ben a Suhancos feloszlott, és Balázs megalapította saját zenekarát, a Szabó Balázs Bandáját.
Rajongói legközelebb a Fábry fináléjában találkozhatnak velük, és új albumuk egyik slágergyanús dalával, úgyhogy mindenképpen legyen Ön is április 10-én, csütörtök este a Duna képernyője előtt! Ezt semmi esetre se hagyja ki!
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.