Györgyi Anna neve évtizedek óta ismerősen cseng a magyar színházi és filmes világban, a tévénézők pedig leginkább egyik leghíresebb szinkronszerepéről ismerhetik, hiszen ő volt Romy Schneider magyar hangja a Sissy-filmekben, de számtalan sikeres mozifilmben is találkozhattak vele a vásznon.
Hogy Györgyi Anna a színészi hivatást fogja választani, annak nem sok jele volt az iskolai évei alatt, hiszen elég visszahúzódó volt, bár a színház világa mindig is vonzotta. Végül egy barátnője hatására vágott bele a felvételibe, amely rengeteg kihívást tartogatott számára.
A Színművészeti Főiskola kezdetben nem volt könnyű terep számára, de csakhamar megtalálta a helyét, megnyílt, és kibontakoztatta tehetségét.
A diploma megszerzése után dolgozott a Madách Színházban, a Radnóti Színházban és a Nemzeti Színházban is. Kalandos útja során döntései sokszor sorsfordítóak voltak, mint például, amikor a Tivoli Színházhoz szerződött, majd két évig munka nélkül maradt. Mégis ennek köszönheti, hogy megismerte férjét, aki rendezőként dolgozott ott. Frigyükből két gyermek született, nagyobbik lánya pedig ma már szintén Thália szolgálatába állt, és számtalan darabban, többek között édesanyjával egy színpadon is, láthatja a közönség.
Ismerje meg Ön is Györgyi Anna életmeséit, néha érzelmes, máskor mulatságos, de mindenképpen szórakoztató történeteit tőle magától, a Fábry következő adásban, amelyet április 10-én, csütörtök este láthat a Dunán.
Azt már most garantálhatjuk, hogy kiválóan fog szórakozni!
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.