Még véletlenül se gyanakodjanak tiszteletlenségre, sokkal inkább össznépi szeretetre akkor, amikor Dr. Kovács Antalt, a Paksi Atomerőmű kommunikációs igazgatóját becenevén, Atom Antiként emlegetjük. Ez a becenév ugyanis azért ragadt rá, mert 1992-ben egy egész nemzet szívét hódította meg, amikor - szinte az ismeretlenségből - aranyérmet szerzett cselgáncsban a barcelonai olimpián.
Mivel Pakson született, nevelkedett, és a mai napig ott is él, a nép azonnal szívébe fogadta, és a világ legerősebb, atomerővel felvértezett rajzfilmfigurájával azonosította: a legyőzhetetlen Atom Antival.
A hirtelen jött ismertség őt magát is meglepte, leginkább pedig az, hogy bekerült olimpiai bajnokaink képzeletbeli Pantheonjába, hiszen mindig is félistennek tekintette az aranyérmeseket, és - mint mondja - magát sose tartotta ilyennek.
Dr. Kovács Antal pedig nem csupán szerénységével, és kiváló humorával lopja be magát azonnal az ember szívébe, miután egész karaktere végtelen nyugalmat, magabiztosságot, közvetlenséget és kedvességet sugároz.
Olimpiai bajnokként sem emelkedett el a realitás talajától, sőt, ha lehet, akkor még szerényebben és tudatosan készült polgári életére, hiszen megszerezte a gyermekkora óta vágyott diplomáját, majd közgazdaságtanból le is doktorált, végül pedig elhelyezkedett a Paksi Atomerőműnél.
Mindeközben pontosan tudatában volt annak, hogy olimpiai bajnokként példakép is az ifjúság számára, így aztán ennek megfelelően megannyi társadalmi szerepet is elvállalt, mostanság pedig az idősebb paksiakat igyekszik megtanítani az esés művészetére, miután azt vallja, hogy nagyon komoly balesetek, csonttörések előzhetők meg azzal, ha sikerül egy-egy elcsúszás után az esés mozgási energiáját levezetni. Ő pedig már csak tudja, hiszen sportolóként igen sokszor esett a dzsúdószőnyegre, de talán még többször csapta oda az ellenfeleit.
Atom Anti a következő Fábryban lesz a showmester vendége, a találkozásnak pedig Ön is részese lehet, ha a Dunára kapcsol november 21-én, csütörtök este. Ezt Önnek is látnia kell!
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.