… Schült Antal, aki már annyi mindent feltalált, hogy szinte lehetetlen lenne felsorolni. És, ahogyan a multidiszciplináris feltalálók általában, ő sem engedi meg magának azt a luxust, hogy csupán egyetlen területre szakosodjék, így aztán a térsakktól, a pezsgő seprőjének eltávolításán át, a felboríthatatlan, ám mégis hordozható kapufáig szinte az élet minden területét lefedi a spektruma.
Jó feltalálóként pedig minden találmányát szigorúan le is védi, sőt, titkait sohasem árulja el másoknak, miután már ő is többször szembesült azzal, hogy „lenyúlják” az ötleteit.
Schült úr konzekvens is, hiszen találmányait folyamatosan továbbfejleszti, már azokat, amelyeket nem úgy talált fel, hogy annál jobban már nem is lehetne feltalálni. Ilyenek például a különböző sakkjai, amelyekből már van négy-, sőt hat játékos által is játszható változat. Ez utóbbit Sakk-plusz névre keresztelte, és azt állítja róla, hogy jelenleg a világ legjobb értelmes, az életben használható tudást fejlesztő játéka, amely egyaránt alkalmas a szabadidő hasznos eltöltésére, és szellemi sportversenyek rendezésére. A játék során a jó és a gonosz mérkőzik meg egymással történelmi figurák formájában (pápa, bíboros, püspök, apát, pap, sátán, stb.), a variációs lehetőségek száma pedig nagyságrenddel meghaladja a klasszikus sakkét. Ahhoz hasonlóan viszont ez is játszható táblán, vásznon és a virtuális térben egyaránt, így a hozzáférhetőség gyakorlatilag mindenki számára elérhető.
Schült úr egyik leginkább velőtrázó újítása azonban az úgynevezett: „eljárás kutya okozta szennyeződés megelőzésére és székletürítésének szabályozására, valamint erre a célra szolgáló segédeszköz”. Ennek mibenlétét azonban már végképp nem árulhatjuk el, ezért a leghelyesebb, ha Ön is saját szemével tekinti meg azt - annak talán hinni fog - a Fábry következő Design Centerében, amely február elsején lesz látható a Duna képernyőjén. Higgye el: sohasem fogja megbocsájtani magának, ha ezt kihagyja!
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.