„Ötvenhárom éve vagyok a pályán. és ez nemcsak a Stúdió 11-et jelenti, hanem a teljes zenei létezést.
Nincs olyan ember Magyarországon a zenei életben, nincs olyan műfaj, amelynek képviselőivel, zenekaraival, szólistáival, előadóival, karmestereivel ne dolgoztam volna.
Ebből adódnak olyan számok, hogy én több mint 500 lemezen vagyok kiírva, mint közreműködő…” - foglalja össze lakonikus rövidséggel pályáját Zsoldos Béla, az idén 60 születésnapját ünneplő Stúdió 11 vezetője.
A zenekar eredetileg a Magyar Rádió Tánczenekaraként alakult meg, nem is akármilyen körülmények között: „Az apámat, Zsoldos Ernőt, és a nagybátyámat, Zsoldos Imrét, behívatták 1948-ban a Rádióba. Mind a kettőnek a zsebében ott volt a kivándorló útlevél. Erre azt mondta a nagybátyám: menjünk be Ernőkém, nézzük meg, mit akarnak. Azt kérte tőlük a rádió, hogy hozzanak létre egy vonós tánczenekart, az akkori kornak megfelelő, a nyugaton ismert esztrádzenekart. Visszaadták az útlevelüket, elfogadták a felkérést, megcsinálták a Magyar Rádió vonós tánczenekarát, ami egy bigband volt a mai értelemben.
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.