A karanténidőszakban a színházak is kényszerszünetet tartottak, ez a leállás pedig kiváló alkalmat biztosított Harsányi Gábornak arra, hogy rendezze közösségi profilját, amelyet korábban a munka miatt elhanyagolt, és némi művészi tartalommal töltse fel azt. Arra persze ő maga sem számított, hogy a bezártság alatt felénekelt dalai közel egymillió rajongóhoz jutnak el - mégis így lett.
Bár meghívásához sosem szükségeltetik különösebb apropó, ez most mégis egy jó felütésnek bizonyult ahhoz a beszélgetéshez, amelyben Fábry nem csak a közelmúlt történéseiről érdeklődött a kiváló színművésznél, de természetesen előkerültek a régi forgatások eseményei is, amelyek között “Az egy óra múlva itt vagyok” című népszerű sorozat, Láng Vincén csattanó pofonjai is helyet kapnak.
A Fábry január 21-i műsorából az is kiderül majd, hogyan vált Harsányi Gábor a Magyar Írószövetség oszlopos tagjává, hiszen több könyvet és 17 színdarabot is jegyez, de bőven kerül majd terítékre a színházi és filmgyári kulisszák mögött mindeddig rejtve maradt sztori is. Lesz még szó amerikai börtönszínházról, a “Jó estét nyár, jó estét szerelem” forgatásáról, rendőrökről és küzdősportokról is!
Ha pedig már szóbakerültek a karanténidőszak alatt született dalok, akkor sejthető, hogy ezek közül is előad majd egyet Harsányi Gábor. Nem is akármelyiket, hiszen az őt jellemző megtörhetetlen optimizmus és jókedv jegyében, a “Százhúsz évig élünk még” című opuszát osztja majd meg a nézőkkel, amellyel természetesen a járványnak üzen.
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.