Már a cím sem hagy kétségeket: igen, B. Tóth Lászlóról van szó - ő az, akinek a neve egyszer és mindenkorra összeforrt a Poptarisznyával, amely az elmúlt hónapokban, igaz, nem régi anyacsatornáján, a Petőfi Rádión, hanem egy új, országos kereskedelmi adón indult újra.
Saját bevallása szerint 25 métert gyalogolt irodájától Török Mari, akkori főnöke szobájáig, és e távból csupán 15 méterre volt szüksége ahhoz, hogy kitalálja műsora címét, a Poptarisznyát.
Innentől aztán nem volt megállás, hiszen a műsor annyira népszerű lett, hogy a Bródy Sándor utcában összegyűlt rajongók miatt még a gyülekezéstől ösztönösen rettegő hatóságokkal is meggyűlt a baja, sőt, ki is rúgták a rádióból - igaz, csak néhány napra, mert hétvégén újra sugározni kellett a Poptarisznyát.
B. Tóth László, Fábry vendégeként, ezúttal nem az egykori slágereket túrja elő tarisznyájából, hanem azokat a történeteket, amelyeknek Boncz Géza, Markos György, Nádas György, és még megannyi barátjának neve fémjelez, és amelyek - talán mondanunk sem kell, egytől-egyig rendkívül mulatságosak.
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.