Frenk, vagyis Torma Gábor, zene iránti érdeklődése elég korán megmutatkozott, amikor is négyévesen már a lábosokat ütögette a szülei rock and roll lemezeire. Hatéves volt, amikor megkapta első gitárját, tizenegy évesen pedig az első pianínóját. Színpadon nyolcévesen debütált – dobosként – nagybátyja gimnáziumi rockzenekarában, majd fokozatosan felfedezte a klasszikus-, és a kortárs zenét. Felvételizett a konzervatóriumba, ahová fel is vették.
Tinédzserévei ismét a rock and roll felé ordították, de az ezzel járó életmód, a lázadás, a konziból való azonnali kicsapáshoz vezetett. Később volt még egy kísérlete, hogy részese legyen a magyar zenei oktatás elitjének, amikor felvették a Zeneművészeti Főiskola jazz-tanszakára, de ez a próbálkozás sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért elég gyorsan el is hagyta az oktatási intézményt. 2000 nyarán Bérczesi Robi invitálására megalakították a Hiperkarma zenekart, ami fordulópont volt Frenk életében is: ekkor került bele az underground zenei kultúra sűrűjébe.
2006 végén már az első szólólemeze is megjelent, “Szívzörejek” címmel, amely hamar megtalálta a közönségét, és ismertté tette a nevét. Dobosként olyan zenekarokban működött közre, mint a Quimby, a Kispál és a Borz, a Balaton, 2007-től pedig már a Budapest Bár produkció oszlopos tagja.
2012-ben megjelent a “Minden ellen” című album, rajta a “Nyitott szemmel”, amely a rádiók által az egyik legtöbbet játszott szám volt, 2015-ben pedig a “Song for a Jelena” szólólemez következett, ahol az összes hangszeren Frenk játszott, és többek közt David Bowie, Frank Zappa, John Lennon szerzeményeit értelmezte újra.
2016-ban végleg kiszállt a Hiperkarmából, 2017-ben pedig újjáalakult a zenekara, amelynek nagy sikerű bemutatkozó koncertje után, fesztiválokon, fővárosi és vidéki klubokban aratott sikereket.
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
A századik adásban a showmester rácsodálkozott a magyar borokra. Sokan vannak, finomak és szépek, azt gondolta, jól van ez így.
De hogy minden üveg mögött ott duruzsol néhány szomelié, azt már túlzásnak vélte. Annál is inkább, mert a családi Kincses Kalendáriumból úgy tudta, hogy a jó bornak egy szomelié is sok.
Na de mi van nemzeti italunkkal, a vízzel?!
Azt ki mondja meg, mit és hogyan élvezzünk benne?
A felismert hiány huzatában, a showmester jelentőségében csak a rezsicsökkentéshez hasonlítható lépésre szánta el magát, amikor megteremtette Magyarország, sőt Európa, sőt a Világ első vízszomeliéját.
A Mester az alkotói magány teljes zárójelbe tételével, előbb a büfében majd a színfalak mögött spontán létrejött szakértői kollektíva valamint két csínos múzsa támogatásával, mondhatni ecsetvezetésével vetette vászonra egyedülálló Fábry-vízióit.
A látomás megragadásának és rapid rögzítésének csak a hajszárító teljesítménye szab határt.
A mű elkészült, az Alkotó mégsem pihen.
Szóban is leleplezi a képet.